נקודת סליקה

נקודת סליקה בסמארטפון – עוד הוכחה לכך הטלפון החכם, באמת חכם

Posted by

מכשיר סליקה לאשראי הינו מכשיר המאפשר את פעולת העברת האשראי במסוף המתאים לו, ובכך לבצע את העסקה בין שני הצדדים.

למעשה, ללא מכשיר סליקה לא היה ניתן לשלם באמצעות כרטיס האשראי. הודות למכשירי הסליקה השונים, חיינו נעשו קלים יותר, נוחים יותר ופשוטים יותר, ומורידים מאיתנו את הצורך להסתובב כל היום עם כסף מזומן בארנק. המכשיר סליקה מאפשר לאנשים לבצע רכישות על ידי כרטיס האשראי שיש להם וכך למנוע את הצורך לשימוש במזומן.

אם כן, בעולם שכולו טכנולוגיה, בעולם שכל הזמן אנו מנסים להתקדם ולהתייעל, יצרני מכשירי הסליקה לא נחו על זרי הדפנה, וניסו להתאים את המוצר שלהם למציאות שלנו כיום. למעשה, יצרני מכשירי הסליקה יצרו מכשיר המכיל בתוכו נקודת סליקה, אשר יכול להתחבר לסמארטפון שלכם. הכוונה היא, שמהיום, ניתן לרכוש מכשיר ולבצע עסקאות שונות באמצעות כרטיס האשראי. מדובר באחד מהדרכים והפתרונות הטובים ביותר שיש, באופן זה ניתן לבצע את הרכישות בקלות קלה ובדרך פשוטה.

ביצוע עסקאות באמצעות סליקה

במידה ואתם תוהים לעצמכם למה בעצם צריך את המכשיר הזה, הרשו לי להסביר לכם. בעלי עסקים רבים אינם נמצאים בעסק אשר נמצא קבוע במקומו, שכן, בעידן האינטרנט שאנו חיים בו כיום, עסקים הם דינאמיים, והם יכולים לעבור ממקום למקום לפי פוטנציאל הלקוחות המחכה להם במקום האחר. אותם בעלי עסקים וודאי ישמחו להשתמש במכשיר זה, במקום להסתבך עם נקודת סליקה מסורבלת יותר. כך, פעולת הסליקה פשוטה יותר, הן עבור בעלי העסקים והן עבור הלקוחות שלהם. הלקוחות מרוצים מהשירות המתקדם המוענק לפניהם, ובעלי העסקים מרוצים מהרווח הנוצר להם מכך.
מעבר לכך, תחשבו על שליחים או טכנאים שונים שאתם מזמינים לביתכם. בין אם מדובר בשליחים המביאים אוכל שהזמנתם בטייק אווי, או בין אם מדובר בשליחים של מוצרים שונים. כאשר הם פותחים בפניהם את האופציה לבצע עסקאות עם לקוחות באמצעות נקודת סליקה לסמארטפון שלהם, כל תהליך ביצוע העסקה נהייה הרבה יותר פשוט וקל, ואף תוכלו לקבל קבלה ישירות לסמארטפון שלכם.

מהו מכשיר סליקה?

מכשיר הסליקה הינו מכשיר חיצוני המתחבר לסמארטפון שלכם, ומכיל בתוכו נקודת סליקה מיוחדת היודעת לקרוא כרטיסי אשראי מכל הסוגים. מכשיר הסליקה מתחבר בקלות למכשיר הטלפון, וכן על מנת לתפעלו יש להוריד אפליקציה מיוחדת הצועדת יד ביד עם מכשיר הסליקה. כלומר, ללא האפליקציה לא תוכלו להשתמש במכשיר, כיוון שהיא מהווה את מקור השליטה והבקרה על מכשיר הסליקה הסלולרי. באפליקציה תוכלו לראות היסטוריה של כל הפעולות אותם ביצעתם בנקודת סליקה במכשיר הסליקה המתחבר לסמראטפון.

אין ספק כי מכשיר סליקה זה מהווה כפריצת דרך בכל הנוגע לתחום האשראי והתשלומים, וכי בשנים הקרובות נוכל לראות את המכשיר בשימוש כמעט אצל כל אדם המחזיק בידו סאמרטפון.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר.