סליקה, אשראי, קורא כרטיסים

קורא כרטיסי אשראי לגביית תשלום דרך הסלולר

Posted by

אם גם אתם תוהים כיצד, כעסק קטן, תוכלו לגבות אשראי בלי פרוצדורה עזה וקשה של קניית מכשירי חשבשבת וקוראי כרטיסים לגיהוץ, התשובה נמצאת במכשיר הטלפון שלכם.

מלבדו, תצטרכו עוז מכשיר אחד שעלותו נמוכה: קורא כרטיסי אשראי. קורא כרטיסי אשראי בליווי אפליקציה שאנו נדריך אתכם להוריד לנייד, הם האמצעים שיידרשו לכם לגביית הכסף, וליציאה לדרך חדשה: סליקה באשראי.

כיצד עובד בית עסק אשר ניזון מכספי אשראי?

חברות האשראי, למעט דיינרס, אשר לה חוקים מעט שונים, מעבירות את הכסף ב- 8 לכל חודש. עליכם לרשום את עצמכם כמנויי סליקה בחברות הללו. אם יש לכם מנויי לקוח (מנויי גבייה) בחלקן, אין כאן ניגוד עניינים. ללקוחות רבים יש גם מנויי סליקה וגם מנויי גבייה. קורא כרטיסים, אם כן, בשילוב עם מנויים אלה הם שיסלקו לכם כספים מלקוחות באשראי.

שיעור נגינה, שיעור פרטי, צביעת דירה ואינסטלציה – באשראי: האמנם?

זו מציאות המתהווה בשטח, והיא חלק משגרת חייהם של המון לקוחות עסקיים, מהזוטרים ביותר ועד הכי גדולים. בעלי העסק מגיעים לעבודה עם תיק יד, מצוידים בקורא הכרטיסים, נגשים לעבודה, ובסיומהּ, שולפים את מכשיר קריאת הכרטיסים מהתיק, מפעילים את האפליקציה הסלולרית וגובים את פרטי האשראי של הלקוח. למען הלקוחות, חשוב לקרוא: מדובר באפליקציה בה לספק שלכם אין את היכולת לקרוא את פרטי הכרטיס, משום שברגע שיש אישור (או דחייה) מחברת האשראי, הפרטים נמחקים באופן מידי.

מכשיר סליקת אשראי, קורא כרטיסים, קורא כרטיסי אשראי
מייעלים את מהירות העברת הכספים

אלו תמורות נוספים ישנן במכשיר קורא כרטיסי אשראי?

קריאה מהירה מכל כרטיס אשראי של כל חברה, הזנת הפרטים ומחיקתם בזמנים מהירים מאד. כל זאת, הודות לפרוססור החזק של המכשיר, המאפשר עיבוד נתונים מהיר פי כמה מזה של מכונת חשבשבת עם פס גיהוץ מסורתיים. בעתיד, אנו חוזים כי חנויות ממסדיות ברחבי הרחובות והקניונים ימירו את אמצעי הסליקה שלהן, וישתמשו בעצמן בפלטפורמה כמו קורא כרטיסי אשראי נייד. בכך, הם יפנו מקום נכבד בשולחן העסק שלהם, ויוכלו לעבוד בצורה נוחה יותר, חלקה יותר וחשוב מכל: עם אמצעי סליקה מהיר פי כמה ממה שהיה להם קודם לכן.

למידע מפורט על קורא כרטיסי אשראי ניתן לפנות אלינו!

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר.