כרטיס, אשראי , כסף

פתרונון סליקה – גיוון נהדר- תשלומים באינטרנט ועסקים

Posted by

ככל שהעולם הפך להיות יותר טכנולוגי ויותר מורכב, החלו להתווסף כל מיני פתרונות שלא היו זמינים בעבר ולא היה להם כל תוכן. כך למשל פתרון סליקה.

בעבר אם היו רוצים לקנות משהו היו צריכים לשלם עליו בכסף מזומן ואז הקופה הרושמת הייתה כותבת כמה כסף נכנס לקופה וככל שהיה עודף מהתשלום היו כותבים כמה כסף יצא מהקופה.
ככל שהשנים התקדמו והתחילו להבין שהדבר הכי נוח הוא להשתמש בכרטיסי אשראי, הגיעו גם סוגים שונים של פתרונות סליקה.

שימוש נכון בפתרונות סליקה

השימוש בפתרון סליקה של ישראכרט יוצר שוק מעניין ומגוון ומקפיד על תחרות בריאה.
אין מה לעשות, ככל שיש יותר מתחרים טובים זה גורם לכל אחד מהם להיות טוב יותר ולהשקיע יותר בלקוחות שלו.
יש פתרון סליקה של מערכות אשר מתאימות בעיקר לעסקים קטנים ויש כאלה שמתאימות בעיקר לעסקים גדולים. מאחר והצורך של חברה קטנה הוא לא כמו הצורך של חברה גדולה, כך גם הפתרונות סליקה שלהם מותאמים לפי הצורך של כל אחד מהם.

כולם צריכים פתרון סליקה

מאחר וכל חברה צריכה סליקה מסוג שונה זה חשוב מאוד להגדיר מה הפתרונות סליקה שהיא זקוקה להם מראש על מנת שיהיה קל יותר לאתר אותם מבין כל הפתרונות סליקה שיש בשוק. אחד הדברים החשובים ביותר כאשר רוצים לקנות משהו הוא להגדיר מראש מה מחפשים. אין טעם לצאת ולחפש כשלא מבינים מה רוצים למצוא.
החיפוש צריך להיות בהתאם לסטנדרטים ברורים שמציבים מראש אחרת עלולים להיסחף עם כל מיני פיתויים שיגרמו לנו לקנות את הדברים הלא רלוונטיים.
כך למשל כאשר מדובר על הפער בין רכישה של משהו מתוחכם ויפה לבין הפשוט והפחות יפה. לפעמים אנחנו זקוקים לפיתרון אחד פשוט אשר אין כל רלוונטיות לנראות שלו ולתחכום שלו.
אם לא נדע להגדיר מראש מה הפיתרון שאנחנו מחפשים אנחנו עלולים למצוא את עצמנו נגררים אחרי חיפושים של דברים לא רלוונטיים ולא מעניינים.
אין דברים מתסכל יותר מאשר להוציא כסף על משהו כשבדיעבד מבינים שהוא לא מה שחיפשנו. המיקוד הוא מאוד חשוב וחשוב לבצע אותו מראש ולא בדיעבד.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר.