סליקת אשראי

סליקת אשראי באינטרנט – העתיד כבר כאן

Posted by

קשה להתעלם מן המהפכה הטכנולוגית שחולל האינטרנט.

ההיסטוריה של האינטרנט

האינטרנט התפתח במהירות הבזק החל מראשית דרכו בתחילת שנות ה-90, ואט אט החל להפוך את עולמנו לכפר גלובלי אחד. בנוסף, האינטרנט חולל גם מהפכה תרבותית, אשר אין ספק שהשפיעה רבות גם על התרבות העסקית והארגונית שלנו. ניתן לראות בבירור את המהפכה בעיצומה, בדמות אתרי אינטרנט רבים המציעים מעין חנויות ובתי עסק ווירטואליים לציבור הרחב. מהם ניתן לקבל שירותים ומוצרים בכל שעות היממה, מכל מקום בעולם.

סליקת אשראי בתשלומים

כתוצאה מכך, אין ספק שהיה זה עניין של זמן, עד שתחום סליקת האשראי בתשלומים, ייכנס לעולם האינטרנטי. באמצעות האינטרנט, פעולת סליקת אשראי הופכת להיות פעולה פשוטה במיוחד, ללא צורך רב בהשקעה מרובה ובפיתוח תשתית.

סליקה הפכה להיות פעולה יום יומית

אם כן, סליקת אשראי הינה הפעולה שאנו מבצעים כמעט יום יום כאשר אנו רוצים לרכוש דבר מה באמצעות כרטיס האשראי שלנו. באמצעות פעולה זו, קורא האשראי הנמצא בפס אשר בו מועבר הכרטיס, מקבל את הנתונים מהכרטיס ומקשר בין פרטי בעל הכרטיס לבין חברת האשראי וחשבון הלקוח. כלומר, באופן זה מתבצעת עסקת האשראי. בין אם מדובר בתשלום אחד ובין אם מדובר בתשלומים.

מסוף סליקת אשראי לעסק

כמו כן, קיימות אופציות רבות לרכישת מסופי אשראי לבעלי עסקים. ניתן לרכוש מסוף נייד, מסוף נייח, וכמובן שכעת, ניתן לרכוש גם מסוף אשראי אינטרנטי. אם כן, מדובר במהפכה של ממש בכל הנוגע לתחום סליקת האשראי. המסופים הפכו אלקטרונים ומשוכללים יותר, מה שהפך את פעולת סליקת אשראי לנוחה יותר. מסופים אינטרנטיים מאפשרים אישורי עסקה בזמן אמת (אונליין) באמצעות האינטרנט.  

איך סליקת אשראי במסוף עובדת?

אז איך זה עובד? בעת הגלישה באינטרנט, הלקוח בוחר את המוצר אותו הוא רוצה לרכוש, מקליד את נתוני האשראי במקום המיועד, והם עוברים לאישור חברות האשראי השונות. תוך זמן קצר מאוד ומיידי, מחזירות חברות האשראי תשובה על אישור או דחיית העסקה.
למודאגים בכל הנוגע מביטחון סליקת אשראי, תוכלו לנשום לרווחה. שכן, נתוני האשראי עוברים בפרוטוקול תקשורת מאובטח, מה שמבטיח הן ללקוח והן לסוחר הגנה על המידע ושמירה על פרטיות של פרטי האשראי שלכם.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר.